fbpx

CA az AGROmashen!

Az agrárvilágban az év eleje, a január mindig az AGROmashről szól. Az ország legnagyobb mezőgazdasági gépkiállítása minden évben több ezer embert mozgat meg, így mi sem maradhattunk otthon.

Nagyon hálásak vagyunk partnerünknek, a DORKER Kft.-nek az ingyenes belépőkért.

Ez a kiállítás nem csupán a gépekről szól, ilyenkor számos konferenciát, partnertalálkozót rendeznek.

Részt vettünk a Magyar Mezőgazdaság jubileumi, 10. Agrármarketing és médianapján, melynek címe: „Nem lehet nem kommunikálni”. Maga a kiadó, régi partnerünk. A karácsonyi lapban is jelent meg rólunk egy cikk. Amit innen magunkkal tudtunk vinni, nem más, mint az, hogy a világ felfoghatatlan mértékben változik. A fiatalok elérése kulcsfontosságú lesz az agrárium jövőjét illetően, valamint magának a lapcsoportnak az életében is. Külön vendégként adott elő Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója. Korábban az ő meghívására vettünk részt konferenciájukon. Előadása után a közönség kérdései közül az egyik arra vonatkozott, hogy az Agrármarketing Centrum (AMC) miként szólítja meg a fiatalokat. Ennél a pontnál büszkén húzhattuk ki magunkat, hiszen Péter külön kiemelte diákszervezetünket, mint élő példát a lelkes megszólított fiatalokra.

A második napon, január 24-én 3 fővel képviseltettük a CA-t az Agrovirtus workshopján. A verseny legjobb 15 csapatával töltöttünk el egy délelőttöt. A jelen levő, közel ötven diákot 5-6 fős csapatokba osztották, véletlenszerűen. Minden csapat kapott egy-egy segítőt, aki vagy egy kísérő tanár volt, vagy egy Agrovires munkatárs. A feladat az volt, hogy minden csapat kapott egy gazdaságot a hozzá tartozó irányító személlyel. Ennek az illetőnek kellett elkészíteni egy olyan dashboardot, melyen a lehető leglényegesebb és legfontosabb információk szerepelnek. Olyanok, amelyek segítségével hatékonyan lehet szervezni a gazdaság mindennapjait. Egy óra ötletelés és rajzolás után minden csapat három percben tudta bemutatni a szakmai zsűrinek, hogy mire jutott. A zsűrit Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid (T-Systems), Maróti Miklós (Agrovir ügyvezető), valamint Kovács Zsolt (NAK) alkotta.

A diákszervezet igazán szépen szerepelt, hiszen a három résztvevő tagunk két csapatba került, és e két csapat holtversenyben az első helyen végzett. Feladták a leckét a zsűrinek, hiszen csak egy győztes lehetett. Hosszas tanakodás után titkárunk, Balázs Bence csapata végzett az élen, és így Németh Szabolcs és Borda Áron csapata a második hellyel kellett, hogy beérjék.

A nap itt nem ért véget, hiszen másik agrár médiapartnerünk, az Agroinform konferenciáján vettünk részt, melynek címe: „Mi terem a neten?”. A portál múltján és jövőjén kívül érdekes tapasztalatokkal gazdagodtunk, melyekből tanulva a diákszervezet marketingjének hatékonysága emelkedhet. A konferenciát egy tartalmas kerekasztal beszélgetés tette teljessé.

A gépkiállítást körbejárva ámultunk és bámultunk, milyen modern eszközök állnak ma már a gazdák rendelkezésére. Félelmetes, már-már felfoghatatlan tempóban fejlődik és digitalizálódik a mezőgazdaság.

A kiállítása nagyszerű lehetőséget jelentett a diákszervezet tagjai számára a tapasztalatszerzésen túl a partnerekkel való találkozóra. Most előre elmondható, hogy nagy erőkkel szervezzük a 2019-es AGRIBUSINESS konferenciát. A konkrétumokról később fogunk tájékoztatást adni, de egy valami biztos: Ez lesz az ország legnagyobb, diákok által szervezett agrárgazdasági konferenciája.

AGRIBUSINESS Konferencia 2019 coming soon…!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük